Η
διαδικασία της σύλληψης είναι ο επώδυνος
χρόνος της δημιουργίας του έργου και
όχι η κατασκευαστική του πράξη, της
οποίας ο χρόνος υπάρχει για την υλοποίησή
του και μόνο.
Το
έργο πριν υπάρξει κατασκευασμένο είναι
δημιουργημένο στο μυαλό μου. Η διαδικασία
της πράξης με σχέδια, προπλάσματα κ.α.
, είναι σημειώσεις που σκοπό έχουν την
καταγραφή του έργου το οποίο ως εκείνη
τη στιγμή υπάρχει -μη υπάρχον-
Με
απασχολεί η δημιουργία έργων που ο χώρος
αποτελεί βασικό παράγοντα στην ολοκλήρωσή
τους. Δουλεύοντας το έργο με απασχολεί
ο χώρος – του μη έργου- που υπολογίζεται
όχι ως κενό άλλα ως - μη ύλη -
Το
έργο τέχνης πρέπει να ανάγεται στον
εγκέφαλο και την ψυχή του θεατή. Πιστεύω
ότι ο καλλιτέχνης μέσα από το έργο του
δίνει οράματα για τη συνέχιση της ζωής
ακόμα και όταν οι άνθρωποι δεν τα
χρειάζονται.
Σκοπός
μου δεν είναι η μαζική αποδοχή του
έργου. Με ενδιαφέρει -ο θεατής-. Και αν
στην εποχή μας υπάρχουν πολλά έργα χώρου
είναι έκφραση του ίδιου του καλλιτέχνη
να δει το έργο του να λειτουργεί σε ένα
νέο - Ναό – και το έργο να καταλαμβάνει
το χώρο σαν μια νέα πρόταση ουμανισμού.
Άγγελος
Σκούρτης